محتوا سایت هیت آوا تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد
کاگروه مصادیق اجتماعی

آهنگ های جدید

دانلود آهنگ نه نرو عزیزم من بدون تو مریضم از غصه لبریزم آرمین 2Afm

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیاز : 23

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

دانلود آهنگ نه نرو عزیزم من بدون تو مریضم

هم اکنون آهنگ نه نرو عزیزم من بدون تو مریضم از غصه لبریزم آرمین 2Afm در رسانه موسیقی هیت آوا در دسترس شما مخاطبان گرامی قرار گرفت

 پخش : هیت آوا

Download New Music Armin Zarei – Na Naro

متن آهنگ نه نرو عزیزم :

آهنگ نه نرو عزیزم

پخش آنلاین آهنگ نه نرو عزیزم
دانلود آهنگ نه نرو عزیزم با لینک مستقیم -کیفیت 128
دانلود آهنگ نه نرو عزیزم با لینک مستقیم -کیفیت 320
 

کلید واژه ها :‌ دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی ۱۴۰۲

اشتباه نوشتاری : nhkg,n Hik’ ki kv, ucdcl Hvldk chvud

یک دیدگاه در "دانلود آهنگ نه نرو عزیزم من بدون تو مریضم از غصه لبریزم آرمین 2Afm"

  1. ایران گفت:

    به نظر من مریم سبک زندگی هر کسی فرهنگ هرکسی اعتقادات هرکسی راه و روش زندگی هر کسی به خودش مربوطه ولی اینکه کسی این مدت طولانی و با این وسعت سعی کنه خودش رو آدم دیگری فرد دیگری شخص دیگری جور دیگری جلوه بده و جابزنه که سر دیگران کلاه بذاره و از دیگران سواستفاده کنه و به دیگران آسیب بزنه و زندگی شون رو خراب کنه از نظر هیچ فرهنگی در هیچ کجای دنیا قابل توجیه و قابل قبول نیست و فقط و فقط اسمش کلاهبرداری و سواستفاده از دیگران هست نه سلیقه ی شخصی !!!!!!!! واز نظر هیچ فرهنگی در هیچ کجای دنیا قابل پذیرش و قابل قبول و قابل احترام نیست !!!!!
    اینکه کسی بین مردم یه شهرتی رو به دست بیاره و اینقدر این همه و این مدت از شهرتش برای گول زدن فریب دادن و کلاه گذاشتن سر دیگران سواستفاده کنه و هزارجور مخفی کاری پنهان کاری دروغگویی و فریبکاری کنه و خودش رو کاملا آدم دیگری شخص دیگری فرد دیگری جلوه بده. در هیچ کجای دنیا و در هیچ فرهنگی در کل دنیا قابل قبول قابل احترام و قابل پذیرش نیست !!!!!! و سلیقه ای به حساب نمیاد !!!
    به نظر من سبک زندگی هرکسی راه و روش زندگی هرکسی فرهنگ و تفکر هرکسی به خودش مربوط هست البته تا آنجایی که باعث صدمات آسیب ها وخسارات به دیگران و زندگی شون و به جامعه نشود !!!
    اینکه کسی مدام سر دیگران کلاه بذاره و فریبکاری و پنهان کاری کنه و این همه دروغ بگه و مدت زمان طولانی خودش رو شخص دیگری فرد دیگری جور دیگری که اصلا نیست جلوه بده و جابرنه تا از دیگران سواستفاده کنه در هیچ کجای دنیا و در هیچ فرهنگی در دنیا قابل قبول قابل توجیه و یا قابل احترام نیست !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *